ZUM communicatie is het communicatie-adviesbureau van Jolanda Mahieu. Ik ben geboren in 1966 als Jolanda van den Herik [~ZUM].
Fris, pittig en overal thuis past ook bij mij. Na mijn studie Voeding en Diëtetiek heb ik me gespecialiseerd in communicatie, pr en voorlichting.
Mijn ervaring heb ik opgebouwd bij het Voedingscentrum met campagnes tegen overgewicht, als manager pr- en voeding bij de stichting Merkartikel (nu FNLI) en als coördinator van het voorlichtingsbureau Margarine, Vetten en Oliën. Duizendpoot in communicatie werd ik als vennoot bij Mahieu & Van Ofwegen. ZUM communicatie heb ik opgericht in januari 2007.
ZUMCOMMUNICATIE&PRZUMWEBSITESZUMCOMMUNICATIEPLANZUMCMSZUMHUISSTIJLZUMLOGOZUMIDEEZUMGADGETZUMCAMPAGNEZUMCONCEPTZUMADVIESZUMCOMMUNICATIE&PRZUMADVIES

ZUMCOMMUNICATIE&PRZUMWEBSITESZUMCOMMUNICATIEPLANZUMCMSZUMHUISSTIJLZUMLOGOZUMIDEEZUMGADGETZUMCAMPAGNEZUMCONCEPTZUMADVIESZUMCOMMUNICATIE&PRZUMADVIES